Searching...
Saturday, August 17, 2013

Procesul de obisnuire cu paduchii, mancarea si Wc-ul infect - Episodul II


poze din puscarie, arestul politiei

Dupa ce am dormit NElinistit prima noapte m-am trezit a doua zi la 6 ( ca atunci era desteptarea ) cu niste mancarimi pe corp de parca as fi luat raie capreasca, insa nu era deloc asa, corpul imi fusese ciupit de vreo 50 de paduchi pofticiosi la sange nou si acum trebuia sa ma scarpin pana la piele ca sa alin mancarimile, era cea mai naspa senzatie pe care o simtisem pana atunci in viata mea dar nu am avut timp sa ma obisnuiesc cu ea fiindca a trebuit sa facem paturile, sa le aranjam deoarece venea apelul de dimineata ( numaratoarea adica ) in care trebuia sa stam drepti langa pat in timp ce un plutonier isi baga capul pe usa si ne striga pe nume.
Dupa apel a venit micul dejun, dar in loc sa ne dea oua ochiuri si pate pe paine javrelea alea ne-au bagat pe vizeta o cana de CE-AI ( ei il numeau ceai ) si o jumatate de paine care chipurile trebuia sa ne ajunga toata ziua. Si cu asta basta.
Cu burta goala din cauza anchetei de ieri am infulecat un colt de paine, am baut ceeeeeaaaaiul si m-am luat sa sparg paduchi , o indeletnicire normala prin puscarie dupa cum am aflat eu insa nu am apucat sa sparg mai multe de 10 ca s-a deschis usa, a venit plutonierul Serban si ne-a scos pe mine si pe colegii mei de fapta  Bobita si Marcel ca sa ne duca sus, ca venisera aia de la politia din Nehoiu ca sa ne ia sa mai dam niste declaratii. Dupa ce ne-am plimbat putin pe la parchetul de pe langa Judecatoria Patarlagele unde procurorul Vasile a vrut sa mai afle ceva de la noi ne-au adus pe toti 3 inapoi si fiecare s-a dus in celula lui fiindca nu puteam sa stam toti 3 impreuna , eu si Bobita eram minori iar Marcel era major si nu se amesteca detinutii intre ei iar al doilea motiv era ca inculpatii dintr-un caz nu aveau voie sa se intalneasca pana la terminarea procesului.
Asa ca am intrat in camera mea si dupa ce am mai stat putin la taclale am continuat activitatea paduchilor si ca sa am spor un coleg de camera mi-a zis sa iau o bricheta si sa dau incet cu flacara pe la incheieturile hainelor, ca acolo se ascundeau puii. Asa am si facut si auzeam cu mare placere cum pocnesc de vii paduchii si zambeam fericit ca a doua zi o sa fiu scapat de ei asa ca m-am dat la taclale cu colegii de celula, sa vad ce au facut, de unde erau, etc.
Si asa s-a facut seara, a venit iar apelul iar pe la ora 19 s-a servit masa, cum in arest nu aveai voie sa detii obiecte de metal sau ceramica ( linguri, cutite, furculite, farfurii, etc ) iti aducea mancarea in niste farfurii de aluminiu care erau ale lor, iti numara farfuriile, lingurile si la sfarsti trebuia sa le dai inapoi pe toate, ca nu cumva sa opresti ceva cu care sa poti sapa in ziduri sau sa tai gratiile. Nu mai tin minte ce mancarea s-a servit in acea seara dar stiu ca tot flamand ramasesem dupa, mai ales ca bucata de paine care o pastrasem de dimineata se evaporase ca prin minune din punga pe care o tineam sub perna asa ca a trebuit sa servesc cina goala, asa cum o face un om la dieta.
Apoi la ora 8 am iesit cu totii la baie, o camera cu chiuvete si wc-uri din alea vechi, in care tre sa stai pe vine si in timp ce unii se rahateau tu trebuia sa te speli pe dinti sau sa iti faci celelalte treburi...in afara de dus care aveai voie doar o zi pe saptamana. Si asa a decurs ziua doi iar eu m-am bagat iar la somn obosit de lupta cu paduchii, lipsa mancarii si a drumurilor pe la Parchet.

P.S. ( poza este dintr-o inchisoare, in arestul politiei exista doar una aceea solida, cu o gaurica in centru, aceea cu gratii nu exista )

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!